Friday, March 29, 2013

Sebulan aku di sini

Greeting!

First of all nak ucap Good Friday to you all. Sarawak dan Sabah cuti hari ini so, untungla....
Macam title post kat atas, genapla sebulan aku di perantauan. Aku MIA these few days, weeks sebab aku buzy. Ayat kena main. Tipikal la student kata sibuk buat assignments la reports la.. Aku pun gitu juga, kot?! HAHA. Anyways, to tell you the truth, kat sini aku buzy kumpul kupon. Bukan suka-suka, bukan hobi, bukan minat baru dan bukan segala-galanya tapi kerana semata-mata oleh sebab nak dapat kolej next sem. Detect tu penggunaan bahasa sebab nak tekankan betapa pentingnya kupon dalam hidup aku sekarang ni.
-_-
Baru dapat berapa kupon je kan. I have lots to collect. Hwaiting!

Coupon craze! 
Selain dari berpusu-pusu bagai ikan pusu berebut kupon, aku 'terpaksa' join SUKOL. terpaksa sebenarnya bukanla terpaksa sangat tapi dengan kerelaan hati la juga. Selain dapat menyihatkan badan, cewah, aku dapat juga memenuhkan jadual harian dengan menyibukkan diri. tak serik-serik lagi. harap dapat cope up la nanti. Baru peringkat selection lagi, aku dengan 'terer' nya ikut 3 selections ; netball, volleyball and basketball. harap dapat. mana-mana pun boleh. asal main. aku siap beli kasut baru lagi khas untuk ikut SUKOL ni. tengok tak betapa komitmennya aku disitu? Angkat bakul nampak. HAHA =DD

Team P!nk. Me & Aida.

Diharapkan lepas ini dapat la good news ke. dimohon 10000000x. >.<

tschüss

No comments:

Post a Comment