Greetings!
Hari ini bangun macam besa. Sebenarnya nak sambung tido hingga ke tengahari (amboi anak dara!) tapi terbatal niat sebab hari ni nak buat kad matrik!!! Ya! Dengan harapan dapat ka siap on the spot~ Oleh itu, cewah ayat~ kononnya tek bersiap la dengan tempek sana sini. Maka malas nak bermake up lagi-lagi kat sini bahang panas terasa sangat-sangat tak macam kat Samarahan dulu. Tiba-tiba rindu time diploma.
Then pergi la anjung budiman kat HEP. Orang tak ramai dah masa tu so takdala busy sangat. sekalinya diberitahu kena tunggu 2 minggu baru bole ambil kad matrik. Foine~ Pic yang kena ambil tadi pun kira ok la tak macam time masa matriks dulu. Pastu pergi kaunter 2 tempat check laporan kesihatan.
Dalam bas nak balik kolej, terjumpa dengan si Kero. Aku tabik la sebab dia boleh melangkah solo. Kalau aku sumpah tak dapat jadi lone ranger. Sudah la noob, nak bergerak solo di tempat baru? Kirim salam banyak-banyak.
hewhew, i kan superwoman :p
ReplyDelete